Friday, March 2, 2012

Febuary

Assalamualaikum , hye *lelambai tangan

Alhamdulilah , saya masih disini , masih bernyawa , masih berada di bumi milik Allah yang berAtapkan langit , berpijakkan tanah , bertingkapkan tumbuh tumbuhan . hehe :) indah sungguh . masyaAllah , subhanaAllah ...

yess febuary , Alhamdulilah banyak perkara yang mengembirakan telah berlaku pada saya dalam bulan febuary . pertama saya telah lulus ujian memandu , kedua saya telah dapat kerja dan Alhamdulilah kini saya telah dapat merasa gaji pertama saya , walaupun tak seberapa , tapi ia amat bermakna bagi saya . hehe :)

pejam celik pejam celik dah seminggu saya kerja . Alhamdulilah saya telah di anugerahkan bos yang sangat baik dan pekerja pekerja yang sangat peramah . hehe , yee dulu masa 2 3 hari kerja , saya rasa macam esok nak resign rasa tak tahan dengan suasana kerja , tapi berkat kesabaran dan doa saya yang tak pernah putus Alhamdulilah saya dapat bertahan sehinnga ke hari ini , dan saya dah mula rasa seronok kerja di situ . hehe . #senyum :)

eh tapi sekarang dah bulan 3 . yess mac . oke kita tinggal kan dulu cerita bulan feb .SubhanaAllah dah bulan 3 rupanya . yaa , begitulah lumrah hidup bila kita diberi kegembiraan pasti ada kesedihan . eh tapi saya bukan sedih , saya gementar/gemuruh/resah/bimbang yaAllah macam macam ada . kenapa ? ya seperti yg anda semua tahu kami batch 1994 akan di kejutkan dengan result spm kami yang bagi saya lagi beberapa minggu sahaja yess 22.03.2012 penentu segala galanya . dan .... sekarang apa yang saya mampu buat hanya lah berserah dan berdoa serta melakukan solat solat sunat supaya diberi keputusan yang cemerlang dan setidak tidaknya keputusan saya atau kami ini akan dapat menggembirakan hati kedua ibu bapa saya/kami . Amin Amin Ya rabbal Alaminnn .......

maaf entry saya begitu panjang , heheheh :) 
jika ada umur yg panjang harap kita dapat 
berjumpa lagi .. Aminn Assalamualaikum ....