Wednesday, February 15, 2012

Adam dan Hawa :)



Assalamualaikum :)
Alhamdulilah teringin rasanya nak begini . hehe , tapi bila lah agaknya .
hamboyy dont gatal gatal . tamao tamao . haha , calon pon tade . siapa lah nak kat saya nie . ecehh . hehe ,

eh anda penah bercinta ? yess C.I.N.T.A .
saya ? eh malu saya nak cakap , saya pun pernah bercinta . haha , tapi kisah cinta saya tidak lah sehebat cinta  Laila dan Majnun , setragis kisah Romeo dan Juliet, ataupun sekagum kisah Wiliam Wallance pada isterinya dan tak seagung kisah Nabi Muhammad S.A.W dan para isteri isterinya :)
bukan , saya hanya kisah cinta biasa ,
cinta monyet . haha :)

itu semua dulu , duluu berapa tahu abad dahulu , masa zaman jahiliah saya .
sekarang ? belum masanya untuk saya bercinta . yess belum , jika ada pun kami hanya sahabat , teman , rakan , kawan . yess itu sahaja . :)
oke itu hanyalah angan angan , yaa , angan angan insyaAllah akan tercapai tapi , belum pada waktunya , belum masanya , belum jodohnya .....
wasalam :)