Thursday, March 8, 2012

doa seorang hamba





BISMILLAHIRRAHMANNIRRAHIM ,,,,

YaAllah ya tuhanku sesungguhnya hambu bermohon engkau hadirkan lah ketenangan dalam diriku , dan kau hindarkan lah aku dari segala keresahan , serta  berilah aku kejayaan dan kecemerlangan didunia dan akhirat ,
engkau perbaikilah diriku kearah kebaikan dan jalan yg diredhai mu , 
sesungguhnya engkau yang maha pemurah dan lagi mengasihani . 
YaAllah engkau berilah aku kecemerlangan dan keputusan SPM yang terbaik kepada 
hambamu yang bernama
NUR SYAHIRAH BT MD SALEH
dan kepada rakan rakan seperjuangan nya juga . 
setidak tidaknya engkau berilah apa yang diingini dan 
juga keputusan yang dapat menggembirakan hati kedua ibu bapanya ,serta guru gurunya 
YaAllah ya tuhanku , engkau tenangkanlah hati nya ketika mengambil slip peperiksaan spm 
pada 21.3.2012 nanti . 
sesungguhnya engkau yang maha mengetahui segala gala nya  dan aku bermohon kepada mu yaAllah .
YaAllah , engkau lindungi lah diriku dari segla malapetaka bala bencana atau yang sewaktu dengannya 
jadikanlah diriku seorang anak yang soleha dan hambamu yang bertakwa . 
sesungguhnya aku merayu kepada mu yaAllah , engkau perkenankanlah doa hambamu ini,,,
AMIN AMIN AMIN YARABBAL ALAMIN ........