Thursday, January 26, 2012

personal assistant :D

Assalamualaikum  pakcik makcik , atuk nenek , dato datin , tan sri pn sri . teheheh :D

Alhamdulilah . kita berjumpa lagi dan saya sekarang makin bzy . ceh ceh .
eh eh awak awak semua , sekarang saya dah kerja tau . tapi saya kerja tanpa gaji . saya kerja cari pengalaman  so saya ta boleh lah nak belanja awak semua posperotyy . *bantai jelaa* haha .

now saya jadi PA kakak saya . jadi PA dia mmng penat -.- . kakak saya seorang yang sangat bzy now . almaklumlah dia seorang cikgu yess cikgu . you know cikgu ?? alaa yang marah marah orang tu , yang rotan budak tu . eh no no , itu salah sama sekali. ta semua cikgu begitu . cikgu yang jenis marah marah dan rotan budak nie bagi saya dia terlalu ikutkan emosi dan dia tidak terlatih lagi myb . (:

ok semalam saya pegi peneng . eh bukan semalam tapi hari rabu . yess hari rabu . saya pergi peneng teman kan kakak saya dia ada temuduga guru MRSM . sebenarnya mengikut yang sebetul betulnya kakak saya  kalau tidak  dah posting dari tahun lepas lagi . tapi tatahu lah kenapa batch dia tah kerajaan melambatkan posting mereka . kerajaan tak cukup duit ??? habis bagi duit 100 , 200 , dekat pelajar pelajar tu bukan duit ?? ok saya taknak masuk campur hal politik . sebab saya masih kanak kanak . hahaha --''

saya suka teman dia . sebab saya nak cari pengalaman macam mana nak interview jadi  guru , macam mana nak ciri ciri seorang guru  . why ? sebab cita cita saya pun nak jadi seorang guru . AMIN ! (:

ok 10.2.2012 nie insyaAllah saya kena teman dia pergi interview guru under kementerian pulak dekat putrajaya . ouhh yeahh putrajaya . yess boleh photoshoot . hahahah . sambil menyelam minum air lah kan . eh tak ke lemas nanti . ==''

hehe . eh eh  doakan saya dapat result spm yang terbaik eh . AMIN *tetiba*
oke tu je la . saya penat nie . hehe assalamualaikum ....