Sunday, January 29, 2012

catering :D

Assalamualaikum .

eh saya penat . izinkan saya untuk tidur di ruang ini . *haha*

eh eh hampa semua rindu chek ta ?? dua hari ni saya bzy . yess bzy . *hari hari pun kau bzy* Alhamdulilah . saya telah menceburkan diri dalam kerjaya catering . kali nie saya kerja ada gaji . ouhh yeah . boleh saya belanja anda semua posperotyy kan kan ? . siapa nak ! geleng kepala dua kali . yeayy semua taknak . geleng kepala tanda taknak kan ? oke selamat duit saya . hehe . peace (Y)

sebenarnya kerja nie sangat penat . penat macam mana ? hanya Allah saja yang tahu . tapi kerja nie kira part time larh . kejap ada kejap tade . bila ada event event je baru lah ada . Alhamdulilah sekali lagi ! yeayy.......!! akhrinya saya dapat merasa gaji pertama saya berkerja . berapa ?? cukup lah untuk tampung keluarga :P *kahkahakah*

seperti yang saya katakan tadi kerja nie memang penat . yaa tersangat penat . eh kerja apa yang ta penat . kerja jaga tandas pun penat tau . eventhough kerja nie penat tapi kerja nie ta bosan . kita kerja dah macam satu family .boleh sembang sembang  . gelak terbahak bahak . eh bukan saya tapi diorang . ha pun boleh .
pak haji dengan mak haji sporting . mereka layan kami macam anak anak diorang . eceh cehhh .
selasa rabu khamis nie ada lagi event dekat morib . tapi.... saya tatahu nak join ke ta .... kenapa ?? ada lah sebabnya . heheh ..

oke itu saja . eh result spm keluar 22.3.12 eah ?? --'' *tetiba*
haha . saya takut ?? eh tak pun saya cuma cuak je . HAHAH

oke . Assalamualaikum ...... :)