Tuesday, January 3, 2012

2012

Alhamdulilah saya masih diberi nafas dan masih bernyawa sehingga harinie dan saya sangat bersyukur kerana sudah hidup dimuka bumi ini selama 17 tahun 13 bulan :) .

sungguh pantas masa berlalu . yess  sangat pantas . now dah tahun 2012 . okeyh fakta aku dah tua . hehe . eh tapi tua hannya pada angka masih muda bila di lihat paras rupa nya . cehhh . HAHAH .
okeyh now kita tutup cerita tahun lepas . kita buka cerita tahun nie . yeahh ! hehe . okeyh now lats talk about AZAM .::

"Azzam, apakah azam Azzam pada tahun baru ni?" "Azam Azzam nak berazam supaya semua azam Azzam berjaya." "Bagus azam Azzam tu." -_-


HAHAH :D
azam saya tahun nie biar lah rahsia . cehh bajet artis kau . BOOOOOO ! -.-
 jelous leteww . hahaha

okeyh saya sedih harini . umm , tape anggap ini semua ujian daripada Allah untuk menjadikan kau lebih tabah syahirah . jangan mengeluh yee . Allah tak suka :) anggap semua yang berlaku ini ada hikmahnya . kau berani tau ta ? cehhh , #masuk bakul angkat sendiri HAHA -.-
yess kau sangat berani . kenapa ? biar saya dan Allah sahaja yang tahu :) 
okeyh now fokus fokus . habis kan lesen kereta dulu . keyh saya sangat nervous . hahahahahahahah #gelak sampai pandai =='' 

keyh . tu je . senyummm *fake smile




assalamualaikum.......