Wednesday, January 11, 2012

UPU

Assalamualaikum dan selamat pagi :)
eh lama kan dah tak update blog . rindu nak baca post kita letuww kan kan ?
hahaha . Alhamdulilah bersyukur masih diberi nafas sehingga harinie .. :)
okeyhh tamao cita panjang . Alhamdulilah saya dah habis isi UPU fasa 2 .ha ! sapa belum isi pergi isi  now .
#IniAdalahSatuArahan . hahah .bajet  pulak kau kan . huhuhu.
okeyhh siously benda nie memenigkan kepala saya buat saya dilema sehingga membuatkan saya mengalir kan air mata .  HAHAHAHA lawak lawak . #oke semua boleh gelak puas puas sekarang -.-


hmm , kenapa banyak sangat sampai 8 choice . okeyh saya pening sekarang ........
tapi ALhamdulilah berkat doa akhirnya saya berjaya membuat pilihan . oke . saya tahu anda nak tahu cost apa saya ambik kan ?  . tamao ehh ? keyh sila pergi dari blog saya now . #muka marah angkat kening 
hahahha  . eh tamao marah marah nanti tak awek muda lee . hahahaha -.-
oke nah semua tengok nie :)






*click untuk tumbesaran pertumbuhan anda --''


ha ..... ! dah tengok . oke . harap harap dapat lah bahagian diploma hiasan dalaman and and tak pun seni lukis dan seni reka nie insyaAllah . :)
dan kepada yang belum isi atau dah beli no pin tapi ta isi lagi atau dilema tathu nak ambik cost ape umm , cara yang terbaik buat solat istikharah , solat hajat ke ta pun berdoa kepada yang maha esa . oke . 


oke Assalamualaikumm ...