Wednesday, December 28, 2011

new :)

assalamualaikum dan gud pagi . yess sekarang 1.11 AM . sirious la . O,o

and .. yeah . now tiada lagi kisah cinta atau ayat bunga atau ayat jiwang jiwang atau taman bunga or yang sewaktu dengan nya dekat dalam blog nieh . haha . kita hapuskan kisah dulu kita buka cerita baru .yess
"cerita kedai kopi" lalala . ~ --''
haha . pergi jauh jauh sana lah pasal cinta nieh . yess mmng semua orang layak rasa untuk dicintai , dan mencintai . lumrah hidup lah tuhh . ecehh . booo siket ! *BOOOOO sekian terima kasih -.-

okeyh now rasa nak fokus apa yang patut aku buat dan apa yang  tak patut aku buat and same apa yang  patut aku fikir dan apa yang tak patut aku  fikir . yeah ! first thing , habis kan lesen memandu kereta tuh , then kerja . insyaAllah . teringin jugak rasanya nak pegang duit sendiri . nak bagi abah emak duit . yaAllah . perkenankan lah doa aku ini AMINN (;

tinggal lagi beberapa hari je nak masuk tahun 2012 . tak banyak wishlist aku yang tercapai . tape . usaha tangga kejayaan . kalau tak usaha macam mana nak berjaya rite ? YAKIN BOLEH !
selamaya harimau melaya #KauPeHalDoe --''