Monday, December 26, 2011

deactive

bismillahirrahmannirrahim :)

nie saya nak bagi tahu nie . lepas nie awak semua jangan cari saya kat facebook tau . nanti awak juga yang menyesal . hahaha . lau nak tahu kenapa . try ah cari syera saleh . okeyh selamat mencuba . haha .
now saya more on twitter . sesapa yang nak contact saya pegi lah twitter . sapa yg tade twitter pegi sign in now . eceh , promot twitter pulak kau ken . hahah . ,

umm umm , sebenarnya saya dah deactive facebook . sebab ........
hmmm , saya taknak jadi orang yang dibenci :) ...

"daripada ada yang benci saya bila tengok facebook saya baik saya deactive . saya tau ada yg selalu stalker  facebook saya . eceh perasan pulak kau . umm , lepas nieh adek taya risau eah . lepas nie adek takan nampak komen komen kakak dengan budak yang adek minat tuh . sebab kakak dah deactive . (: dan lepas nie jugak kakak  tadelah nak terasa dan buruk sangka dengan status yang adek buat :) ."  

umm , mengalah tu lebih baikkan syera ? ta bermakna mengalah engkau kalah . bersabarlah wahai hati . Allah akan sentiasa bersamamu . AMIN :)

eceh , kenapa tetiba aku bermonolog nieh ? --'' 
okeyh saya tak bersedia nak active facebook lagi . haha . poyonya kau syera . ntah ntah malan nie kau dah active facebook . paling lama kau bertahan pun 2 hari je . pastu kau active facebook balik . jom boooo dia . *BOOOOOOOO ! hahahha  sekian terima kasih .

ingat jangan cari saya kat facebook tau . nanti awak semua menangis saya malas nak pujuk . hahaha :D

keyh assalamualaikum ....