Sunday, December 25, 2011

always be there



hati tak pernah menipu kita , tapi kita yang sering menipu hati kita . ya saya mengaku saya telah jatuh cinta . tapi terlalu awal untuk saya melafazkan dan mengatakan cinta . layakkah saya untuk dicintai ? banyak tanda tanya yang bermain difikiran ku yaAllah . kenapa dia yang selalu muncul didalam fikiran dan bayanganku tatkala aku memohon petunjuk dan berdoa kepada mu yaAllah . ? yaAllah tolonglah engkau hapuskan perasaan ini dalam diriku . aku tak mahu menjadi orang yang digelar "perampas" dan dibenci .

bila di ingat kembali aku pernah bergaduh hanya kerana seorang lelaki ? yaAllah jahilnya aku ketika itu . dosa apa yang telah aku lakukan . sepatutnya aku mengalah masa  tu . Alhamdulilah aku berjaya untuk melupakan dia . berjaya untuk tidak menghubungi dia . tapii ... kenapa disaat saat akhir engkau muncul kembali ..... dan kini kami berhubung kembali . hmmmm . yaAllah ya tuhan ku , tolonglah aku mencari kelemahan dia agar aku boleh membenci dan melupakan dia . aku mohon yaALLAH . :'(


hapuskan lah air mata mu , berdoa lah kepadanya luahkan lah segalanya kepada yang maha esa  . jika benar dia yang terbaik untuk engkau , Allah sudah persiapkan dan menentukan nya untuk mu  . jika dia bukan jodoh engkau mungkin ada yang lebih baik telah dipersiapkan untuk kau wahai hambamu yang bernama 
nur syahirah binti md saleh ,........

assalamualaikum