Friday, December 23, 2011

saya kuat :)



Alhamdulilah , saya masih diberi nafas untuk menjalani hari hari di muka bumi Allah swt ini . Alhamdulilah sekali lagi :)  ........
yaAllah . saya penat . saya penat yaAllah . saya tak larat nak lalui semua nie . saya cuba . saya cuba untuk jadi manusia yg tidak dibenci , yg disayangi . yg disukai . tapi saya gagal . hmmm , saya tak mahu hidup didalam muka bumi ini dengan rasa bersalah hanya disebabkan oleh seorang lelaki . seorang hambamu yg bergelar adam  yaAllah . :'( kenapa ? kenapa semua nie berlaku . ye saya tahu . kita nie sebagai manusia telah ditentukan segala galanya . kita hanya mampu merancang tapi Allah stw yg menentukan . tapi .....

hmmmm entahlah . saya  buntu yaAllah . adakah saya patut menjauhkan diri daripada seorang lelaki yang bergelar "ADAM" . seorang lelaki yang aku kenal hanya dalam alam maya . adakah aku salah mengenali dia . saya penat yaAllah . saya runsing . saya adalah seorang manusia biasa yg tidak pernah lari dari kesilapan .
saya penat yaAllah . izinkan saya menangis diruang ini wahai pembaca yang saya kasihi . terima kasih :)

"adek kakak mintak maaf jika kehadiran kakak telah mengecilkan hati adek dan semua sahabat sahabat adek . kakak akan cuba untuk menjauhkan diri dengan lelaki yang telah mengenali adek terlebih dahulu sebelum kakak  . kakak tidak berniat untuk menghancurkan perhubungan/persahabatan adek dengan dia . minta maaf sekali lagi sekiranya kehadiran kakak telah melukakan hati adek " wallahualam .. assalamualaikum .......: