Wednesday, December 21, 2011

TwentyOneDisemberTwoThousandEleven

alhamdulilah . ....
saya sangat penat harinie . tersangat penatnya . sila bagi saya bantal untuk  baring . hewhewhew
haha . okeyh hari nie saya pergi mid . you know mid ? you dont know ?? i pun dont know jugak lah . hahaha . tak lawak syeraa pless . semua boooo kat dia . *boooooo ! haha .
sebenarnya saya dah janji dengan someone nak pergi tengok ghost protocol . tapi dia ta boley last minute . eh nak tahu ta ? masa saya datang tuh saya nampak budak yg sound sound saya masa dekat facebook dulu . sirious muka kau lain gila bila aku nampak dekat dekat . malas lah nak tegur saya kan orang yg dibenci :) . ummm  back to the story , so saya tengok berdua je lah citer mission imposible ghost protocol tuhh dengan bestprengg saya . best weyhh . gempak . macam mana lee omputehh leyh terpikir nak buat  citer cam tuhh . hebatnya lah pemikiran diorang eak . tapi sayang kafir . :)
lepas habis tuh kita g solat . lepas solat kitorang g makan . lepas makan kitorang g window shopping lepastuh cuci cuci mata sekali .hahahah . eh kitorang g cuci mata dekat surau tau . usha mamat mamat yg g solat je . hah tengok diorang lepas keluar dari surau .ahaha . alhamdulilah sejuk perut mak diorang mengandung dapat anak yg camtuhh . boleyh buat suami . ye dokk ? haha . astagfirulahalazim . niat dah terpesong tuh syera . teheheh .

lepastuh saya jenjalan cari seluar . saya decide nak beli dekat romp . ! yesss my favourite shop . haha . why ?
you come and see lahh . yeahh ! dapat satu seluar . habiss duit akuu --''
haha . lepas dah jenjalan tuh tengok jam dah pukul lima . fuhh ta perasan pun . then pergi solat asar dulu before balik . nanti takut tak sempat . lepas solat tuh kami beransur pulang .
 eh awak semua nak tahu tak sebenarnya kan harinie saya ada ceramah lesen kereta L tapi saya tangguh nextweek agak agak kenapa eah ? HAHHAHA ^^








subhanaAllah comelnya saya . bhahahha . gambar malas nak edit . 
okeyh saya sangat penat harinie dan saya nak masuk tidur .
bye assalamualaikum .:)