Sunday, July 17, 2011

when i miss you :|

salam .:) talking to the moon . aw aw aw  . haha . cheer for smile . :| hurmmm , entahlaa. awak awak saya rindu awak yg dulu  saya rindu sahabat sahabat saya , saya rindu semua . oke . urmm . if aku de buat salah aku mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki pluss sampai gunung everest tuhh wey . aku nie kan selalu buat korang sakit hati je . gurau tuh kekadang melampau lampau . aku tau korang sakit hati tapi kenapa korang ta cakap . hurm tuhh yg buat aku sayang kat korang . urmm untuk awak tanx coz selama nie dah jadi sahabat saya yg terbaik +  terbest + tekelakar + terngada ngada + tersweet + termacam macam lahh . :) even kita ta pernah jumpa pun tapi saya suka kawan dengan awak . aww aww sweet . haha . *gediks . um , persetankan itu semua . back to the stroy kepada semua kawan kawan aku yg ada didalam negara mahupun luar negara tanx tanx tanx coz sudi berkawan dengan aku . hee ~ again , sorry if ada  terkasar bahasa terguris hati termacam macam lahh aku na minta ampun dan maaf sebanyak banyak nye . yee . setiap manusia ta pernah lari dari kesilapan right . lastly doakan yg terbaik untuk SPM aku nieh yea . okeyh asslamualaikum . ily more n more friends :)