Friday, July 15, 2011

breathing :)

hey assalamualaikum :) okey tetiba rasa macam na  muhasabah diri . atoto. haha . okeyh *sirious sirious dont smile smile . okeyh umm tetiba rasa banyak pulak dosa  yg aku pena buad selama aku hidup dekat atas muka bumi  ALLAH nie . hurmm , iff korang rasa benda yg sama mcm aku rasa , cepat cepat lahh kita buadd solat sunat taubat selagi belum terlambat . urmmm , lagi satu pena ta korang terpikir dunia akhir zaman ? mesti pena kan . urmm , sekarang bayak tanda tanda dunia akhir zman kan kan . urm , makin banyak tanda tanda tuh , tapi semakin banyak umat islam melakukan kejahatan pluss dosa . aku ta cakap orng lain aku cakap diri aku sendiri keyh . :) ish ishh ishh , urm manusia ta pena lari dari kesilapan right  . pintu untuk bertaubat masih terbuka . ALLAH sentiasa mendengar doa hambanya , so iff kita rasa kita banyak sangad buad dosa belum terlambat untuk kita bertaubat pluss berubah^^