Monday, July 18, 2011

MONDAY

monday sememangnya hari yg sangat membosankan bagi aku . pagi pagi macam biasa perhimpunan , ucapan pengetua baru pluss perasmian minggu pusat sumber . bored . weyh hari pertama kali dalam sejarah selama lima tahun aku sekolah kat situ aku dengar ucapan paling panjang pluss paling lama dekat sekolah smk bandar banting . maklumlah pengetua baru kudd . pftttt . na terbakar wey . then dengar lah dia ceramah kat depan tuh bla bla bla then ayat last kali " dengan ini saya merasmikan minggu pusat sumber dengan tema selangkah ke perpustakaan sejuta pengetahuan tetiba dia cakap sebenarnya , ilmu yg kita timba tiada nilanya" . pfttt . kesian cikgu yg buat tema tuhh . HAHA . depan depan kena complain . huh , lepas je dia cakap perkataan tuhh aku lahh manusia yg paling semangat tepuk tangan dengan sekuat selaju sesemangat segala galanya lahh pluss  aku rasa pg tadi adalah hari tepuk tangan paling lama kt smk bandar banting . perli weyhhh . haha . kejam seyh bebudaknya . teheehee . 


then masuk kelas belaja mts . sudah semstinya aku manusia yg takan tidur bila tyme mts dan yg paling semangat lahh ken cehhh , mt tuhhh !! semangadd lahh kann then lepastu kelas BI . bi nieh mmng ngantuk lahh wey aku ta pena nye na fokus bila tyme BI nie weyh membuta je haha . speaking london kudd teacher tuhh . then rehat . lepas rehat bm . bm ta habis habis nya dari bulan lima sampai laa nie komsas je memanjang naik bosan kudd . kami rindu na buadd karangan . cehhh . haha sirious weyh kau ta bosan ke , hari hari bila tyme BM je komsas . komsas komsas komsas .adoyy , balek tydoe je lahh then lepas tu kelas SN . yesss . i like SN . haha . weyh aku mmng minat gilaa sn , tp kenapa tiap kali aku belaja sn mesti ta paham . haha . mmng sengal lahh kau syera . aku suka belaja sn sebab cikgu dia baik wey . haha . lepas sn subject last account . wow . mmng ta a aku na main main tyme kelas account nieh . suka gila bila tyme account nieh . nampak no je weyh . kira kira then error mmng best aa , macm main tekan tekan kakilator tuhh je weyh serooonnnoookkkkk .. !!! haha . 


lepas tuhh solat zohor . lepas solat zohor then pg makan kat kantin macam byasa aku beli keropok leko tatahu kenapa aku suka makan keropok leko kat situ padahal bukan nye sedap mana punn , alah perut dah lapa , tibai je lahh kan peduli apa aku . haha then masuk kelas kitorang ada kelas tambahan ta ley balek kudd . adoss mmng tiap tiap hari isnin macam nie lahh rutin aku kat sekolah then balek sekolah basuh baju , buat homwerk then macam byasa on lappyy . haha . okeh tuu je story aku pasal monday nie . tiada yg interesting pun kann . salam satu malaysia salam satu dunia dan assalamualaikum :)