Thursday, August 16, 2012

170812

Assalamualaikum . Alhamdulilah jumpa lagi kita sehingga harini dan juga ramadhan tahun ini . :)
wahh agak lama kot aku tak update blog . ggrrr tak kesah laa takde orang baca pun ken ? eh ada ke ? ntah . hahaha ha kalau ada ni pun mesti stalker stalker aku kan kan ? tahu aah aku famous .k agak menyampah disitu hahaha .

ummm now aku officialy student matriculation perlis .Alhamdulilah dah dekat dua bulan dah bertapak di bumi perlis ."hangpa semua sihat dak?" "kami sihat Alhamdulilah" cewahhhh tu diaaaa loghat utara mari .. haha . eh tapi aku tetap hujan batu di negeri orang hujan emas di negeri sendiri .tau ... maaff .. HAHAHA

Alhamdulilah akhirnya dapat jugak biasakan diri dekat negeri orang walaupun terasa negeri sendiri lagi jauh hebatnyaa dan bezanya .huahuahua . and so far Alhamdulilah dapat roomate yg tersangat lah baik .classmate yg tersangatlahh peramahnya dan kengkawan yg tersangatlah ramainya .eceewwahh nak kata dia tu peramah lahh tuu .*takdapatdinafikan* kui3

and now setelah beberapa bulan tak balik *boooooo! haha k aku dah balik dah punn .diorang kata aku dah gemukk *sad face* eh ni maksudnya aku gumbiraaaa .......laaah sangat ~ eh sirious aku happy kot ke tensyen  . haha .eh kesah aku  ? yg penting aku sihat *smile face* tak sebenarnya aku dah falling in love dengan someone *sila gelak*

haaa panjang pulak kau bebel kan . ok lahh dikesempatan ini cewahhhh ayat tuuu . hahaha ok sirious sirious ,umm aku nak ucapkan....
 selamat hari raya maaf zahir dan batin if ada terkasar bahasa ,terpukul sana sini ,buat korang sakit hati ,tengada ngada sana sini ,termarah tak pasal pasal ,terampas boyprenggg korang ke *gelakgulingguling* dan segala ter men ber segala lagi aku mohon ampun dan maaf .raya jemput datang rumah .wehuuuuu ikhlas dari saya nur syahirah binti md saleh :)

~YaAllah jika dia bukan jodoh aku engkau jauhkan lah hati ini , tapi sebaliknya jika dia adalah yg selaknya untuk aku engkau jagalah hati ini agar suatu hari dia akan jadi milikku ,Amin ~