Tuesday, December 6, 2011

divorce !

eh hye . haha . alhamdulilah . akhirnya aku bercerai jugak dengan SPM nieh (talak tiga) . alhamdulilah . insyaALLAh aku takan rujuk balik dengan dia . dia juga adalah sejenis "lelaki" yg terlalu mengongkong hidup aku . haihhh --'' #MerepekApaKau LOL . haha . alhamdulilah .. akhirnya freedom jugak aku .

now status aku sebagai seorang pelajar + librian + senior telah tamat dengan serta mertanya pada 6 Disember 2011 . alhamdulilah .tapi like siously bengan gila td . tatahu lah hamba Allah mana yg porak peranda kan kelas . subhanaAllah . na menangis aku td tengok kelas . wey weyh tolong lah . kita tinggal kan sekolah dengan bermaruah bukannya mencemarkan maruah . sabar syera  sabar . hilang mood nak merdeka . hmmm ...

keyh lepas nie semua dah bawa haluan masing masing . keyh fine ah -.- #EmoTetibaPehal sepak tau ah .
haha . ada yg pergi PLKN lah ,(@ash asyura ) ada yg merantau lah , ada yg kerja lah , ada yg ambik lesen lah , ada membuta  lah (aku lahh tuuwww) -.-  haih .

benda aku na buat lepas SPM ::
1. tido
2.makan maggi
3 online sampai meletup
4 tengok cita korea sampai terkeluar biji mata
5 hang out + lepak
6 amek lesen kereta (moto dah ada , kau had-eee? )
7 jumpa dia (sape dol ?)
8 belajar main gitar
9 belajar pasal photography
10 kerja (terpaksa)

HAHAHAHA .
no 3,4,6 tuhh over kan ? :D k bye .