Sunday, November 27, 2011

Eh hye and assalamualaikum … alhamdulilah akhirnya selesai juga status aku sebagai seorang senior + pengawas pusat sumber + pelajar dan yg paling penting sebagai seorang calon spm 2011 . alhamdulilah sekali lagi . (tarik nafas lega) . urmm , oke agak mencabar actlay , soalan spm tahun nie . harap sangad graf naik . AMINN hehe .  alhamdulilah aku Berjaya menjawab kesemua soalan spm 2011 nie dengan jayanya . eceh . haha .

eventhough soalan sejarah kertas 1 tersangadlahh susah . subhannaAllah ..  dua kali aku minitiskan air mata dan menangis ketika jawab soalan nie . hurmm . ( tarik nafas ) dan termenung seketika . didalam termenung  ,, aku berfikir dan bermuhasabah diri seketika .. aku berfikir adakah aku sukar untuk menjawab soalan ini telah banyak dosa yg telah aku lakukan . aku manusia biasa aku tidak sedar akan kesilapanku ... astagfirullahalazim .. terhenti lamunan ku seketika . aku tidak berhenti henti ber istgfhar dan memohon dipermudahkan untuk menjawab ketika itu . lantas itu aku terus melihat jam berwarna ungu cair yg berada ditangan kiri ku . jam menunjukkan pukul 8.30 .. 30 minit telah berlalu dan aku masih tidak tahu memberi jawapan disetiap soalan yg berbentuk objektif itu  ….. subhanaALLAH ..kuatkanlah semangat ku yaAllah .. segalanya aku berserah dan bertawakal kepada mu yaAllah ….rupa rupanya ada hikmah disebalik semua itu . alhamdulilah . kau telah mempermudahkan aku menjawab sejarah kertas 2 yaAllah . (tarik nafas lega) dengan tenang dan lancar aku menjawabnya . segala harapan aku untuk kertas sejarah nie terletak pada kertas 2 . alhamdulilah . (senyum lebar) .  *THE END *

Hahahah . stop bermonolog . hamboyyy . tuu dia kalau dia dah berbahasa kalah A.samad Said ==’’ . okey like siously yg korang tahu aku dah ta target sejarah A lahh kan . dapat kredit pun syukur Alhamdulilah . paper yg lain alhamdulialh semua okey . harap 8 mata pelajaran lagi tuh boley dapat  A  . AMIN . insyaAllah …..^^

okeyhh . now back to normal . yahooo ________ massanger LOL haha.. now boleh tengok citer korea sampai lebam . boleh tido ikut suka hati kau . boleh hang satu dunia --'' boleh online sampai terbakor . and boleh falling in love kuttt haha . astagfirullahalazim . berdosa syera . ISH ISH . haha 



p e s a n a n :
jangan pernah berhenti untuk melakukan solat hajat
Sehingga hari terakhir  kita na dapat result okey ..!
 #always remember pesanan cikgu ADLI .
addmaths teacher