Sunday, June 19, 2011

easy maths ^^

hell LLOo err . HAHA . okeh now na story cite aku pasal holiday two days nie. hee~ meh bace . before your read pless start with BISMILLAHIRRAHMANNIRRAHIM ^^ hee~ okehh , two days nie budak syera nie tersangad lahh bzy dengan program  easy maths dia . haa tu diaa , dah pegi easy maths bagai kan . ==' (saya dah tobat lahh . SPM kan ) ecehh . haktuihh ! HAHA . yelakan maths kau kan POWER sangadd kan syera kudd --' . urmm , okeh now kau dah dapat bnyak tips tips dan cara cara how to make maths so easy kan ? so apa lagi janganlah na kedekut ilmu tu .:) err . HAHA . insyaallah . akan saya guna kan  ilmu yg diberi itu sebaik baik mungkin . cehh , ayat kau skema kudd ---'HAHA . one more(!) saya sangad bersyukur kepada yg maha esa kerana membuka pintu hati saya untuk pergi join program nieh . sangad berpuas hati dan tak pernah menyesal . moga moga lepas nieh maths kau tuh A lahh kan jngan Aee . HAHA . go syera .! ily :D

'
'
'
***********