Monday, March 19, 2012

life + true + accept

Bismillahirrahmannirrahim  Assalamualaikum ...

hari ini .... saya sedih . hmmm :(
tapi tapelah kita tinggal kan kisah duka saya tu untuk seketika yup yup . saya anggap apa yg terjadi hari ini adalah satu ujian dari Allah dan pasti ada hikmah disebalik semua yg berlaku . Amin .. :)

oke kita nak gelak puas puas dulu . HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA . enough . oke kau over syera
.-.-
yess yes . oke semua orang tengah kecoh pasal result . gelabah lah luu ... tengok gua . Watlek Watcool Watpeace . yeahh , k tipu -___________- ,,, hmm seribu satu soalan yg bermain dekat kepala saya now . tak senang duduk bak kata orang mandi tak basah , makan tak kenyang , tidur tak lena ceh ceh . macam orang putus cinta . hahaha *gelak guling guling * -.-

tapi tu lah kehidupan , kita kena terima kenyataan yg bakal mendatang :) . yeahh
apa pun keputusannya akan saya terima dengan hati yang terbuka . pasrah dan tawakal di atas segala galanya . semoga keputusan yg bakal terungkai  nanti dapat menggembirakan hati kedua ibu bapa saya dan guru guru . Amin Amin Amin :)

oke All the best batch94 and semua yg mengambil spm 2011
semoga di beri ketenangan ketika menerima slip keputusan spm nanti Aminn
Assalamualaikum .. :)