Wednesday, October 5, 2011

pesanan terakhir :)

eh hye assalamualaikum . have a nice day . start your day with smile okeyh . *i m not good on talk . haha . pffftt . just forget it . now back to topic . yess . easy come easy go . wahh . Bruno mars kauu . umm , keyhh result semua dah dapat . ada yg meningkat ada yg kecundang . hayyoo . how there syera . umm , tape  usaha  lagi . 

keyhh . yeahh TANX A LOT FRIENDS . :) 
tanx for everything . yaAllah aku bersyukur sangad kerana kau telah memepertemukan aku dengan mereka mereka  nie . umm , kalau aku ta sekolah BB mungkin aku ta kan kenal korang . tanx weyh coz ta pena putus putus bagi aku kata kata semngat . tanx jugak weyh coz sudi layan kerenah aku yg macam NGADA NGADA sangad niehh . tanx jugak weyh coz sudi jadi
 teman gelak + sedih + gembira + pilu + gila gila  
tanx sangad sangad korang ..

hurmm lepas nieee .. kita dah ta boleyh na macam tuuhh lagi . lepas nieh , semua dah bawa haluan masing masing . mungkin aku dah ta kenal korang lagi . mungkin satu hari nanti aku dah tade dekat dunia ni lagi ... ..
pesanan terakhir aku na bgi tahuu niee .. kalau aku ta sempat na jumpa korang aku minta maaf dari hujung rambut smpai hujung kaki . halal kan segala makam minum aku eahh . maafkan segala kesilapan aku . sentiasa doakan aku dan sedekah alfatihah sebanyak banyak yg mungkin bila aku tade nanti ..
dansatu je yg aku pinta  bila aku tade nanti aku na korang semua datang lawat  jenazah aku .
eahhhhh :)

------------------------------------------------------------------------------------

HAHA
 okeyhh  assalamualaikumm 
S M I L E