Thursday, October 13, 2011

happy birthday To me :)

eh hye assalamualaikum . auchakkk . heee ~ yeahh iam seventeen now .alhamdulilah .
dah besar anak dara mak nie . dah boleyh dibuat menantu . LOL --'
kahkahakahkahkah *overrr gilaaa .

okeyh first of all thanx kepada semua semua yg wish happy birthday ta kira lah by facebook
, text or face to face . okeyh i'm appreciate that :)
ta sia sia aku kenal korang . thanx to all my best friends .
terima kasih sangat sangat . hanya ucapan terima kasih je yg dapat aku balas .

thanx jugak korang sentiasa ada bersama sama aku ta kira susah atau senang 
ta kira sedih atau gembira . 

TUJUH love nieh untuk korang 

jangan berebut tau . sorang satu aku bagi .
simpan elok elok tau . kalau na buang pun tunggu aku hembus kan 
nafas terakhir . tau tau . :)
sayang semua 


dan mungkin harinie juga adalah hari terakhir
aku menyentuh lappy aku dan mengupdate blog .
okeyhh see you 6 disember 2011 
wish me luck okeyh .
i need your support and your prayer .



assalamualaikum .


---------------------------------------------------------------------------