Friday, September 9, 2011

i do my best









assalamualaikum . hurm . hidup nie kadang kadang ta adil kan ? tapi bukan semua orang pikir pasal adil ta adil dah sekarang . yg diorang pikir "yg penting aku dapat" yg penting aku berjaya" yg penting itu dan inie . hurmm . ta pernah pikir sumber yg diorang dapat tuhh halal ka haram ka . hoho , bersastera pulak kan die iseyhhh . #ayat makan dalam . haha . hurmm , keyh balik pada topik sebenarnya agak tensyen gila bila jawab exam sejarah td . siously na menangis bila tengok semua solan soalan yg agak SENANG SANGAT tuhh . hurmm . jujor daripada 100% cuma 30 % je aku boleh jawab . yg lain aku bantai .hurm . pertama benda yg aku baca ta ingat .kedua aku mmng tatahu soalan apa yg masuk . hurmm . tapi takesah lahh jaji aku dah berusaha . selebihnya kita tawakal . ibu kata belum tentu org yg berjaya dengan cara mudah kejayaan dia akan kekal sampai bila bila dan ta mustahil orang yang sukar untuk berjaya  tapi dia berusaha dan usaha insyaalah  kejayan dia akan kekal sampai bila bila . wahh tuhh dia ayat makan dalam . haha  . umm .so syera dont give up okeyh ! SPM ada lagi kali nie kau buat sehabis + sebaik dan smpai nafas yg terakhir . haha -..- ''. k bye