Thursday, September 22, 2011

baju sekolah

Assalamualaikum ;’( huwaaaaa ! *overrrrr . eh sukahati laa . hurmmm , tidaaaaaaaaaaaaaa ! aduhayyy . hurmm , macam nie . td petang mmng kat rumah tinggal aku , abg aku dengan adek aku yg comel  loteh bajet gedik tuh je  dekat rumah .then penat aku melayan budak tuhh aku rasa ngantuk pastu tido je lahh kan . abg aku kat atas berfecbooking tuhh je lahh sampai  ta ingat dunia . pastu budak kecik tuhh buat apa pun aku tatahu lahh kann . lantak lahh dia . HAHA kejam eah ? yess aku mmng kejam . kesian sapa baru tahuu -,-  pastu sedap sedap tydoe tetiba kakak aku balik kejutkan . keyh mmng tersangad lah menggangu mood aku tengah tidur sedang di ulik mimpi . tetiba dia tanya” kenapa budak kecik tuhh pegang gunting” . aku dengan mamai nya menjawab “ ntah “ HAHA :3 . pastu kotorang watlek jelah kan . umm , dalam kol 7 camtuh aku yg tengah  melayan internet kat dalam bilik tetiba ad satu  jeritan dari bawah berkata “ IRA BAJU SEKOLAH KAU KOYAK”  keyh watlek je . biasa lahh mula mula dalam hati piker eleyhhh diorang na typu kau je tuhh . keyh . then datang panggilan yg kedua kali nie special siket , adek aku yg laki tuhh datang sendiri pergi depan bilik aku kata  “KAK IRA BAJU SEKOLAH KAU KOYAK LAH “  ha ?, ouh okeyh . hahah . apa sengal sngad aku nieyhh . kau relaks je syera . haha . tade respon dari aku . dan yg kali ketiga mak aku sendiri turun padang cakap kat aku . haha . then aku turn lahh . tengok  ! OMG OMG OMG  rasa macam na pulas pulas je kepala budak kecik uhh , tidaaaaaaaaa!! Huwaaaa T_T then aku Tanya lahh spa punya kerja . mak kata tuhh adek kau tuhh yg BAAAAAGGUSS sangad tuhh . dia pergi gunting baju kau . yaAllah , sakit hati  weyhh . tapi apakan daya benda dah jadi bising pun ta guna ken . bila ditanya kenapa  gunting ? diammm je . pukul tahuu lahhh .  hurmm , dah lahh baju sekolah aku tuhh Cuma satu . baju PINK lahh katakan . takan lah na beli baru . dh na abis sekolah pun kan . urmm tape tape think positive . mak kata ada hikmah disebaliknya . cehhhhh padahal aku yg pegi tidur td sapa suruhh . nah kauu . amek rasakann . hurmm , macam tuh lahh ceritanya . k bye J