Friday, August 26, 2011

happy eid

(bulan ramadahan yg mulia nie ta lama lagi akan melabuh kan tirainya . wahh terasa sayup sekejap ) .
harini pergi sekolah macam biasa . tapi harinie lain siket coz ta belaja langsung . keyh mesti korang akan tanya kenapa aku rajin sangad datang skolah walaupun ta  belajar . umm , actly na amek jadual exam trial lahh kan , so terpaksa lahh datang . tapi ta sebenarnya aku mmng buda rajin . sumpah ta typu . :p kau jeles ? kesah aku . haha . keyh harini ada aktiviti majlis khatam alquran pluss pelancaran album kumpulan nasyid sekolah wahhh gempak kumpulan nasyid sekolah yg di beri nama kumpulan IRSYAD dah buat albumm . dahsyatt ! artiss lahh .pewittt . haha . #OVVVEERR . keyh then lepastuh ada pemberian duit raya untuk anak2 yatim piatu pluss asnaf . pastu adalah persembahan nasyid dari kumpulan IRSYAD tuhh siket . cehhhh . ahahaha  . then before balek kita ada sesi salam bersalaman pluss maaf bermaafaan pluss nangis menangisan #BM kau hancur . bantai lahh . haha . keyh sirious malu . aku manusia yg paling beria menangis eh correction bukan beria tapi semangad menangis eh correction lagi bukan semagad tapi yg betul betul khusyuk alah senang cita yg feeling habis lahh . haha . k sumpah malu -,,-

okeyh start na bebel : so dengan ini saya nur syahirah bt md saleh ingin memohon ampun dan maaf jika sering terkasar bahasa tergurau yg agak melampau membuat anda terkecil hati ka terkata pasal anda termarah anda saya sekali lagi memohon ampun dan maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki . :) for spm candidate good luck for trial spm do the best among the best . make you parents happy and make their smile like senyum pisang keyhh . dengan ucapan tulus ikhlas salam hari raya aidilfitri buat semua umat islam , dan rakan rakan serta shabat seperjuangan 5 account 1 make your teacher proud babeng ! uppss . haha :D



I LOVE THEM 
happpy eid korang