Monday, July 25, 2011

day by day



25 JULY 2011 - sepeti biasa aku bangun pukul 6 pagi then mandi mandi solat harini ta serapan aku puasa lahh :) then siap siap pergi sekolah salam parents then pukul 6.45 aku gerak keluar tunggu kawan . hee ~ smpai sekolah pukul 7.05 okeyhh . masuk kelas then amek note book pegi dataran bestari then beratur . *berapa banyak then daa =='' .okeyh macam biasa nyanyi lgu negaraku + negeri selangor + lagu sekolah Zzzzz . pastu dengar lahh ucapan cikgu cikgu bagai bla blaa blaa , aku ngntuk rase na amek bantal na tydoe . haha . lastly kali ucapan pengetua . haha . kejam gila kudd . ta pena pena houh pengetua berucap last sekali . haha .tauu ta kenapa ? coz pengetua berucap dekat setengah jam kudd weyh . -,- macam hapa . then dengarlah ceramah free die pagi pagi tuhh . pukul 8.45 baru masuk kelass kud . lepastu bermula lah PNP macam biasa smpai kul 1.15 . lepastu pegi surau solat . lepas solat aku dok dalam kelas je . tunggu kul 2.15 ade kelas tambahan . haha selalu nye tyme tuhh aku lahh manusia pertama yg kelaparan pluss kebuluran dan kebatakan pegi kantin 5 BINTANG tuhh kudd . *huruf besar tuhh lahh ceramah pengetua pagi tadi . ayat die canmie  "kita mestilah menjaga kantin sekolah kita seperti KANTIN 5 BINTANG" ouh okeyhh pfttt . macam lah aku na buadd kan . soryy aku mmng jarang  na pegi kantin tyme rehat . koperasi sudahh . huhu , okeyh jam tangan aku yg berwarna ungu berbentuk bulat dan tersangat cantik tuhh dah menunjukkan pukul 2.15 . cikgu umi datang tetiba panggil aku suruh pegi amek buku latihan kat atas (makmal). pfttt . 
mak aii , okeyh demi cikgu saya sanggup . haha . then aku ajaklah kawan aku teman pegi amek buku dekat tingkat atas yg sangatt REEENNNDDDDAAHH itu kan . -,- dah sampai kat makmal tuhh , pekerja kat situ cakap buku tuhh tade lahh cuba cari dekat makmal lagi satu . then aku cakap lahh "makmal yg kat atas tuhh ke ? " pekerja tuhh cakap . "yesss" . OMG . HAHA .memang panas je hati kan . haha . chill syera . then aku pegi lahh makmal yg kat atas LAAAGGGII tuhh . dah smpai depan pintu na masuk , tetiba pekerja yg kat makmal bawah td tuhh , datng dengan terburu burunya cakap , " dek dek buku tuhh ada kat bawah . kakak ta nampak tadi " perghhh ! minyirap darah aku kud . haha . dengan kebengangan nye aku cakap " ouh yeke  terima kasih yee . " sambil melemparkan senyum ta ikhlasss tuuhh . haha . kita ada budi bahasa ta baik na cakap kasar kasr nie kann . haha . padahal dalam hati dah menyumpah nyumpah . kahkah . istagfirullahalazim . ish ish ish . HAHA . then masuk kelas belajar belajar smpai ku 3.40 . then aku balek dengan sepantas kilatnyaa smpai lahh rumahku syurga ku tuhh lahh sangadd .,okeyh tu jelah story hari isnin niey . :)