Sunday, July 31, 2011

bulan mulia :)




assalamualaikum dunia . salam ramadhan . alhamdulilah akhirnya smpai juga aku di bulan ramadha nie . *syukur kepada Allah :) . sudah semestinya ramai manusia ingin kan sesuatu perubahan yg terbaik pada diri mereka pabila menjelma nya bulan yg mulia ini. yess , sama juga dengan aku . harap dengan adanya bulannya mulia ini , aku dapat memperbanyakkakan ibadah aku , banyak  bersabar dan banyakkan bermuhasabah diri . amin . 


okeyh lepas nie juga aku jarang mengupdate blog , menulis, berkongsi cerita dan sebagainya 
kerana peperiksaan SPM yg semakin menghampiri 
jadi sebelum itu aku na memohon ampun dan maaf
jika selama ini ada terkasar bahasa kepada 
anda anda sekalian . :)
okeyh 
SALAM RAMADHAN ALMUBARAK 
diharap ramadahan kali ini penuh makna 
agar dapat kita lalui dengan sempurna 
AMINN

I N F O 
jagalah pandangan anda 
jagalah percakapan anda 
jagalah perbuatan anda
dan jagalah hati anda