Friday, July 8, 2011

bling bling :D

OMG OMG . pfttt ! haha . menggelabah . hoho . mlm td tngah on muka buku then tetiba abg dia tegur aku . cehh . HAHA (abg ipor) eak =='' perahsan haha . okeh persetankan itu semua . oke tyme aku tnga online tuu kan tetiba abg dia tegur aku . then aku balas lahh kat chat box tuhh yg macam serabai tuhh kan then borak borak pluss story mory pasal dia life dia hohoho . rupanya life dia sangad menyedihkan houh . oke aku cuba berada di situasi mereka. hurm sob sob~ be strong yeah awak dan abang :) . then abg dia suruh aku selalu nasihatkan dia jaga dia gembirakan dia . eh eh boleh ka ? umm insyaallah :) selagi saya masih berkawan dengan dia akan saya laksanakan itu semua . cehh . skema kudd ayat kau . haha . biasa bro :D bm saya dapat A- je . err perlu ka semua tuhh ??=='' okeh then borak borak lahh sampai pukul 11 lebih , tetiba kakak aku yg COMELLLL tuuhh -.- na guna lappy nie err so tergandala perbicaraan kami . umm , is oke lah bila bila kita boleh chat lagi kan abanggg ! HAHA . okeh thats all . tu je na story . bye bye  . ily ^^



LAUGH WHEN YOU STRESS 
SMILE WHEN YOU SAD 
JUST TRY IT OKE  :)