Sunday, January 16, 2011

listen okke :)

elLoO . salam satu malaysia
dan salam satu pembaca ? eh ade ke ? haha .
urm now  i want to tell u all , about ...  eh HAHA! 
tapaya na speaking2 sangad ah . pehal uh  ? HAHA ayat kawan sye (click this ) . .
hrmMm ape la agak2 nye syera na update ari nieh ea ? hehe . urm arinie nie aku na stroy pasal novel BI step by wicked step . haha . cerite nie mngisahkan .. ceh ceh . ! haha .tade laa
sebenarnye aku na cite td tyme kat kelas mase subject BI teacher dok mengaja kitorang sume ley wat keje sendri ah pe la main a , tp aku tade la aku buda baik , dok depan (wat2 denga + wat2 rajin) ape teacher cakap .haha . padahal uh mate dah mngantuk giler doe . ape techer explain pun aku ta denga dah . ingat na balek je . hee~ kesian giler a techer aku tuh . haih ape na jd .ish3 . hee ~ 
umm , so iktibar kat sinie jngan lah korang contohi perangai aku yea , eh bukan aku diorang yea . HEHE :)