Wednesday, January 26, 2011

kawan selamaya :D



comel kan ? sape ? aku laa . yg sebelah tu tak . ahaha , 
tade lahh . gurau je la derr , kawan yg sebelah tu lg comel + cantik kan ? kan ?
hee :D sape die tuh weyh ? ahaha . die tu lah jantung pisang saye . HAHA .
name beliau puteri aniesa bt zainal . umo ? lebih muda dari aku . ^^ hee :D. die ? die lahh selalu peneman aku tyme aku naik basikal g sekola . kami g sekola naik basikal tau kawan kawan ^^ (bangga) ahaha ,
anda pula ? hee :D kekadang lau dew masalah kami kongsi bersama . yeahh ^^ ..
kawan yg suka gelak ketawa pluss same kepala mcm aku hah die laa ..(happy go lucky) .
best doe kawan ngn die .
tahun nie kami SPM
doa kan kejayaan kami yea kengkawan
ummMMMmm
anda nak kawan dengan die ?
tak boley houh , die sye punye . 
sorry yea ..
HEHE ^^ 
maklumat lanjut pasal die 
click dis ^^ 
hey buda  ily okkes ^^



p/s : Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. Sahabat yang
setia bagai pewangi yang mengharumkan. Sahabat sejati menjadi pendorong
impian. Sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan Allah