Thursday, January 20, 2011

BUNGA RAYA aww aww !





bunga raya :)
ada apa dengan bunga raya ? ceh ceh ! HAHA . xpaya na poyo sangad lah syera ! hee~
hurmm ape kene mngena bunga raye kat atas uh dengan aku yea ? ha nie meh kakak na cerita . huuu ! 
umm , semalam aku pg sekula naik moto (petang) de latihan merentas desa . hurmm bapak penad kudd , macam na patah tulang kaki aku .(macam la , belum lgi ) HAHA .tau ta ? aku lari dengan penuh semangadd kud .. hee~ mase mule mule lahh . dah last2 tu tak pun . kitorng jalan2 sambil makan angin HAHA  . ! terbaik punyaa . siap bley singgah kedai runcit pg beli air . HAHA . ! then depan cikgu kitorng buad2 a lari , depan cikgu jela , haha . pastu jalan2 mcm biasa . siap2 borak2 lagi. hehe ,, tetibaa tah macm mne aku bleh jmpe dengan si mamat yg paling aku benci tu . err --' . dah tu sebuk pulakk na lari ngn kitorng . err . (buadd aku lgi tmbah benci) hurmMm ,okke fine , sukahati kau laa , jaln tu pun bukan aku yg punye ken ? hurmm , so die lari lah ngn kitorng , hurmm aku ? aku dah segan tahap gila babeng . mcm na amek baldi tutup muka je . err . die ? segan pun ta ? herh . hurmm .then kitorang borak2 , gosip2 kutuk2 sama sama , die tu ? err pg HELL la then bile die rase kitorng ta layan die , die pg la lari seseorng . haha (jahat ken kitorng) hah peduli ape aku .hurmmmm .. kitorng target smpai sekula kul 6 . yeahh ! akhirnya impian kami terlialisasi (we are the champion) HAHA .sampai kat sekula aku dah ingat air je . wah terasa nikmatnye dapat minum air KOSONG je . haha . OMG !! apasal la ade mamat nie lagi .err MALU MALU ! hurmm , er cool syera ,( wat bodo je )
hurmm , then aku trus balek . smpai kat tempat moto je , eh eh de bunga raya lah,, (dalam bakulmoto) waaaa seribu satu soalan mucul kat dalam kepala otak aku ..?? umm , sape yea yg letak bunga raye tuu ? . haha ..
kawan saye kate secret admire kau lahh weyh .! HAHA kelakar kudd . hurmm , then aku trus balek ..smpai rumah , aku terus bertanya lagi . sape kah manusia yg letak bunga raya tu .. na tau ta bunga raye tu macam mne? tu gamba yg kat atas tu lahh . haha , balek je terus amek gamba bunga raye tu .. hehe ..(tersenyum lebar) :)

mood :GILA PENAT TAPI HATI TETAP SUKA :)