Friday, December 17, 2010

camp PJKN :)





10 hari di camp (: ..
BEST BEST BEST sesangadd ,, first first datng n setibanya tapak kaki aku berpijak di tanah D'RISA IMPIANA CAMPSITE hati aku mengatakan OMG ! mama sye na balek ! y ?? becoz tmpat die lain bebeno dngn ape yg aku bygkan .. tp na wt canew en , ta buley na bepatah balek ..sob sob :(

first day ktorng dbgi taklimat whatevar lahh n yg sewaktu dengann ye ,, then bermulalah saat2 penyeksaan kami . HAHAHA (padan muke kau)  then ktorng dbgikn kumpulan ... aq dapat kumpulan 1 ,, weyh weyh sape geng ngn aq ha weyh ?? ouh ,, kau rupenye .. Lukman , acad , iera , alip , razi , sue , azwa , ara ..
HoHoo .. yeyeh da tau ,, after that TK(abg faiz) soh ktorng dok dalam kumpulan uh soh kenal kenal ..
dah abes pas uh ,, ktorng g mkn malam ....

malam pulak ktotng wat aktiviti dalam kmpulan like , wat logo , bendera , nme kumplulan n yg sewaktu dengannye ... weyh weyh ! ape nme kumpulan ktorng ea ?,,um  gunung nuang .ape ?? (ta nampak lahh) um , gunung nuang ,, ape ?? (kurang jelas lahh) .. hurmmm . GUNUNG NUANG lahh !! ouhhhh . hahhhah
hari kedua pulak kitorng wat aktiviti at dalam dewan (LDK) .. ptg lak kitorng riadah ....kitorng men , bola tampar , bola beracun n macam2 lagi .. mmng happening :)

so dipendekkan cite , smpai hari keempat ,ktorang beruffting ! shok GILER .. mmng kenangan yg paling aku ta dapat lupekan .. tyme rufting uh , mcm2 bendew terjadi . rakit kitorng bocor lahh ,, hmpir2 na pecah laa,, n yg paling gempak ,, aku ngn kengkawan lain terjatuh at lam sungai uh ... dengan izin ALLAH aku still edup g .. alhamdulilah ..:D ,, then , aku mencari2 penyelamat yg ley selamatkn aku .. yess! akhirnye aku jumpe kumpln7 tersadai at situ ..so aku pun join lahh group diorng .. hee~

then ,, kitorng mnruskan perjalanan pulg .. na tana ktorng terpakasa lahh naik rakit yg dah hancus lunyai uh ..
lau ta canew na balik .. um tyme uh , perut dah rase lapa giler .. sampai2 je kat sanew sume trus blari g dewan makan .. mak aii nmpak gaye nye aku makan lambat lahh .. why ?? hurm coz group aku biro makan minum ,, so terpakse lahh ,, senduk nasi n yg swktu dengan nye .. :(( .. redhaa je lahh ... yg taley blaa .. diorng amek makanan uh ,,perghh !! melantak habes !! .. weyh ..! habes ktorng na makn ape .. urmm ,, then fasi2 kesian tngok ktorng , die bg makanan diorng kat ktong ... umm , baiknye fasi2 tu kan ,,,


um dipendek kan citew lagi ,, last day :
sangadd sedih .. rase macm tana balek je .. kitorng pe lgi berphoto genik laa ..
heee~ best giler ,... 

umm ,, pejam celik pejam celik ,, kitorng dah smpai kat banting(sk jugra) .. dalam kul 5 lbih ,, ta smpai bape minit je , my fther smpai ,,,  tyme to say good bye kat diorang .. um sob sob :(


  ************


eh choppp !! na story siket pangai kumpulan sye .::
lukman : menggelabah
acad     : cakap nak menang je .
razi       : gile . (HEHE)
ara       : berani
syera  : pendiam (HUHU)
azwa    : kecik hee~
iera     : garang (ustazah)
aliep    : ta pham dengan panagai die nie . hee~
sue      : mulut becok



*********



tepuk sorak GUNUNG NUANG !

lu sama lu , wa sama wa ..
lu kalah lu boleh bla ..
lu sama lu wa sama wa ..
lu kalah lu boleh bla ..

boo sama dia !
booo ..oo
boo sekali lagi  ! 
booo ..oo
boo dalam air ...
blupp bluupp ..

NUIANG BOLEH !! ..

 heeee ~ 



yeahh .. nice to meet u arif :)

p/s  : ape yg penting ? KERJASAMA ! yeahh :)